lapland, faq, the island in the back

Korduma kippuvad küsimused ...

Siit leiate vastused korduma kippuvatele küsimustele. Kui Teie küsimus jäi
vastuseta, siis kirjutage meile julgesti. Vastame teie küsimusele esimesel võimalusel.

Tellimine & tagastamine

Kas ma pean registreerima kasutajaks, et tellimust esitada?

Ei, Luvira’st tellimiseks ei pea looma kontot.

Kas ma saan oma tellimust muuta, kui olen juba ära maksnud?

Juhul kui märkasite tellimuses viga, on Teil võimalus tellimust muuta koheselt peale selle sooritamist. Tellimuse muutmiseks kirjuta sellest e-posti aadressile info@luvira.ee

Kui kiiresti jõuab tellitud tooted minuni?

Kõik tellimused, mis on teostatud ennem 23:59, saadetakse teele järgmisel tööpäeval.
Tavapäraselt jõuavad tellimused kohale 3-7 tööpäeva jooksul.
Kui tellimus on sooritatud laupäeval, pühapäeval või riikliku püha ajal, tehakse postitus sellele järgneval tööpäeval.
Täpsemalt saab lugeda siit

Kas ostetud toodet saab tagastada?

Saate meile kaupu tagastada järgmistel tingimustel:

  • Toode tuleb tagastada 14 päeva jooksul alates esialgse tellimuse kuupäevast. Toode peab olema kasutamata, kahjustamata ja sisaldama kõiki originaalsilte.
  • Toote tagastamiseks palun täitke vorm, mis on leitav siit.
Kui olen toote tagastanud, millal saan tagasi toote eest tasutud summa?

Summa tagastatakse kliendi arvelduskontole 7 tööpäeva jooksul hetkest, kui toode on Luvira OÜ kätte jõudnud.

Kas kõik tooted on tagastatavad?

Ei. Avatud pakendiga tooted tagastamisele ei kuulu. Samuti ei kuulu tagastamisele tooted mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida. Näiteks kreemid, kehkooriad, lõhnaküünla õlid on suhteliselt lühikesed ja sõltuvad otseselt toote avamisajast.

Millised on maksevõimalused?

Luvira makse partneriks on Everypay. Everpay makse võimaluste kohta saad tuvuda siin.